خدای من...........................
درباره وبلاگ

کاش ماه می دانست میان این همه ستاره وسیاره ،فقط یکی مشتری است.........
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی باهم و آدرس mf00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1652
بازدید کل : 102530
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 250
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ
همه چی باهم
چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, :: 16:44 ::  نويسنده : marry       



نظرات شما عزیزان:

ملیکا
ساعت0:51---30 تير 1393

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام ، تو من
پاسخ: گفتم خدایا بیا دنیا رو قسمت کنیم،آسمون مال من ابراش مال تو،دریا مال من موجاش مال تو،ماه مال من خورشید مال تو،....................... "خدا گفت تو بندگی کن همه اش مال تو......................حتی من هم مال تو..............."


admin
ساعت1:03---27 تير 1393
سلام خواهر گلم وقت بخیر
التماس دعا ابجی
خواهرم این شبا فراموشم نکن تو سجده هات تو دعاهات محتاجم
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ: سلام،وقت شماهم بخیر،طاعاتتون قبول،چشم،محتاجم ب دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: